dinsdag 9 maart 2010

Picknick

Vandaag een lekker fris kaartje met lente kleuren.
Today a fresh card with Spring colours.



Het stempel dat ik heb gebruikt is van Ollyfant. Het was heel leuk om haar jurk en haar te kleuren met mijn Derwent potloden.
The stamp which I've used is from Ollyfant. It was very nice to colour her dress and hair with my Derwent pencils.



Het schitterende scrappapier is van October Afternoon. Ik vond de appeltjes in het papier heel goed bij het appeltje van het meisje passen. De grote Prima flower had ik al een tijdje liggen, maar hij kleurde steeds nergens bij. Bij dit papier past hij perfect. Ik vind hem echt mooi op deze kaart.
The beautiful design paper is from October Afternoon. I think the apples in the paper fits very good with the apple of the girl. I've the big Prima flower for a long time in my flower collection, but it never fits good with the colours from my cards. By this paper it just fits perfect. I think it's beautiful on this card.

De jacks heb ik gemaakt met een Quickutz stans. Ik heb ze uit hetzelfde bruine scrappapier gehaald.
The jacks are made with a Quickutz die. I take them out the same brown designpaper.



-stempel Ollyfant uit de set Picknick ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden
-scrappapier van October Afternoon
-2 Prima flowers vastgezet met 1 mini flower-brad
-jacks gemaakt met een Quickutz stans
-2 half parels
-Distress Inkt Walnut Stain

Ik heb net wat DT-kaarten gemaakt voor deze week. Ook heb ik een nieuwe kaart voor morgen gemaakt.
Dus, tot morgen!
I just made some DT-cards for this week. I also made a new card for tomorrow...
So, see you tomorrow!

26 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleuren heeft deze kaart zeg en een leuke stempel! Nou, ik kom morgen weer langs hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje krijg zin in de lente met die frisse kleurtjes

    Groetjes Arkina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieffie, en zulke mooie kleuren.

    Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Anne-Marije,

    Ik ben nu ook druk bezig, het is een kaartje waar veel tijd in zit, maar wat wel erg mooi wordt!

    Ben benieuwd naar je volgende kaart.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel erg mooi anne marije. leuke kleuren combie. groetjes Antonia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke kaart Anne Marije,
    goed gedaan
    leuke kleuren combinatie
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk gedaan, die bloem past er inderdaad heel goed bij!

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke vrolijke kaart!
    Zo schattig heb je het meisje ingekleurd,
    en het papier is werkelijk prachtig
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super mooi kaartje en
    die kleuren zijn helemaal geweldig

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anne- Marije

    Dit kaartje ziet er erg leuk uit in die kleurtjes!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anne-Marije,

    Wat een leuke vrolijke kaart vind het papier van october afternoon altijd schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooie kaart net zo als de de vorige kaart die is ook erg mooi
    ik hoop voor je dat je een mooi cijver krijgt hoor

    Gr Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  13. inderdaad een lekkere vrolijke kleur! leuk kaart zo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hej hej,
    Wat een prachtige stempel!
    Dit is weer eens héél wat anders.
    En helemaal mijn kleuren.
    Wat een prachtig zacht effect trouwens met die potloden!

    Groetjes van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heey anne-marije
    wat een schitterend kaart
    echt helemaal super krijg er echt een lente gevoel van hihi
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige lente-kaart!!

    Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. lekker fris inderdaad, je zou er zo in bijten!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind het een hele mooie combinatie geworden, je krijg zo echt zin in de lente.
    groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh this is adorable, sweet image and fab colours.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een liefje! Dat stempeltje is ook erg leuk!

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Deine Karte ist wunderschön!
    Ich mag die Papiere sehr gern und liebe die Farben.
    Das süße Motiv hast Du wieder toll coloriert.

    Liebe Grüße,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Like your card very much - papers fresh and lovely (we need that with all that snow outside the window) and the design!

    La Vikinga / Charlotta

    BeantwoordenVerwijderen
  23. een hele leuke lentekaart Anne-Marije hoop dat wij ook gauw buiten kunnen picknicken
    Groetjes cora

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke kaart Anne-Marije, mooie kleuren combinatie.
    Ik heb zelf ook en paar ollyfant stempels , maar ik gebruik ze weinig, toch maar eens doen.

    Groetjes Jolande.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel leuk kaartje! Het scrappapier past inderdaad heel goed bij je stempel. De bloem maakt het geheel gewoon af. Mooi gedaan!^^
    Groetjes, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen