donderdag 18 maart 2010

Labyrinth of Love

Het is Softpencil donderdag. Dus tijd om jullie een andere digi te laten zien.
It's Softpencil thursday! So time to show you an other digi.



Deze week was mijn opdracht als Design Team Member: gebruik de digistamp Labyrinth of Love. Ik heb besloten een doosje te pimpen met deze prachtige mandala.
This week my assignment as Design Team Member was: Use the digistamp Labyrinth of Love. I decided to pimp a box with this beautiful mandala.

Ik heb een klein houten doosje gekocht met een diameter van 8 cm.
I've bought a little woorden box with a diameter of 8 cm.

De mandala heb ik geprint en daarna met een Nestabilitie uitgesneden. Ook heb ik nog een scalloped Nestabilitie voor eronder gesneden. Daarna heb ik de hoogte van het doosje en het deksel gemeten en het scrappapier op die maat gesneden.
After printing the mandala I cut it out with a Nestabilitie. I also cut a scalloped Nestabilitie for under the mandala. I measured the hight of the box and cover and cut the designpaper on the correct size.



De potloden die ik voor het inkleuren van de mandala heb gebruikt staan op de foto. Het was best lastig om het in te kleuren, want ik wilde geen schaduw maken. Ik vind dat het resultaat wel mooi geworden is...
The pencils I've used for colouring are on the photo. It's was quite difficult to colour it, because I didn't want to make shadow. I think the result is just beautiful...



Ik heb in totaal 13 parels op de mandala aangebracht. Het geeft het doosje iets sierlijks.
Totally I applicated 13 pearls on the mandala. It makes the box more elegant.



-digistamp Labyrinth of Love from Softpencil coloured with Derwent Coloursoft pencils
-designpaper from K&Company
-Nestabilities Standard Circle Large and Scallop Circle Large
-ric rac ribbon
-13 pearls
-wooden box

Elizabeth van Softpencil heeft weer een hoop leuke dingen op het Softpencil blog geplaatst. Ook mijn 3 YouTube videos staan erbij. Dat vind ik echt heel gaaf! Dankjewel Elizabeth.
Elizabeth from Softpencil have post some fun stuff on the Softpencil blog. My 3 YouTube videos are also there. It's so cool! Thanks Elizabeth.

Nog een fijne dag!
Have a nice day!

20 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk geworden!
    Weer eens iets anders dan een kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw prachtig Anne-Marije,

    Ik kijk elke keer weer vol verrassing.
    Dit doosje is echt super!

    ALs je workshops geeft moet ik maar eens bij je komen, je doet het altijd geweldig!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wouw anne-marije
    wat een super gaaf doosje:D:D
    zoon ssort doosje heb ik hier ook nog liggen die graag gepimpt wil worden hahaha
    mara deze is erg gaaf
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi doosje!!Heel mooi gepimpt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gedaan ;)
    Leuk idee ook!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a gorgeous idea Anne Marije ! It's stunning ! Smiles from Catherine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw prachtig meis leuke vrolijke kleurtjs !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful box! I put the diamonds to my card after i saw your fab box and thank u for that tutorial too, I added your candy on my sidebar;-))m

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Ann Marije
    This is such a beautiful little box. Your colouring is adorable - such soft colours and as you say those little pearls make it so elegant.
    Hugs
    Dawn xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Such a pretty little box, especially the top! Brillant!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een gaaf idee met die mandala afdruk! Echt super dit doosje!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi doosje.
    Dat het inkleuren lastig was wil ik geloven, maar het resultaat is erg mooi.

    Groetjes Jolande.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk doosje met mooie kleurtjes!
    Groetjes, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ziet er super uit hoor

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een supermooi doosje! Is weer eens wat anders dan een kaart! Gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gorgeous Project!! I just love the colors you used!! HUGS!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What a gorgeous box! Love the colors!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. I love boxes and this is exquisite indeed.So pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh such a wonderful box - fabulous idea to use the image as a topper! So pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gorgeous box Anne-Marije!!! I´m a huge fan of boxes and yours is great! your soft coloring and the pearls look so beautiful :)

    BeantwoordenVerwijderen