zaterdag 13 maart 2010

Create4fun challenge 33 week 11

Zaterdag, dus tijd voor een nieuwe challenge bij Create4fun!
Saturday, so it's time for a new challenge at Create4fun!



De sketch van deze week is van Bev.
This week's sketch is from Bev.



Ik heb een stempel van Whipper Snapper gebruikt. Is hij niet leuk met zijn cadeau en ballonnen?
I've used a stamp from Whipper Snapper. Isn't he nice with his present and balloons?



Het schitterende scrappapier is weer van Little Yellow Bicycle. Ik ben dol op de kleurencombi roze met lichtgroen.
The beautiful designpaper is from Little Yellow Bicycle. I love the colourcombi pink with light green.



-stempelafdrukje Whipper Snapper ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden
-scrappapier van Little Yellow Bicycle
-Nestabilities Petite Ovals
-1 gehaakte Granny vastgezet met 1 grote brad
-2 knoopjes
-ric rac lint

Dit is de prijs die je deze week kunt winnen:
This is the prize you can win this week:



Clear Stamp Set Ticketed.

Doe allemaal weer mee en plaats je kaartje op de Create4fun challengeblog!
So join all in and put your card at the Create4fun challengeblog!

Nog een fijne avond!
Have a nice evening!

Ik ben vandaag naar de Knotsgekke kaarten-en scrapdagen geweest. Het was wel druk, maar erg leuk. Ik heb natuurlijk weer heel veel nieuwe spullen gekocht. Ook heb ik een aantal bloggers ontmoet. Morgen zal ik een foto van mijn aankopen maken. Jullie zien het wel verschijnen...


11 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart!

    Ik ben benieuwd naar je aankopen...

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Anne-Marije,

    wat een leuke beer, ik ben ook een fan van whipper snapper en je papierkeuze is echt heel mooi. Ik hoop eindelijk weer eens wat meer tijd te hebben om te knutselen ;-)

    Groetjes,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige kaart zeg!
    Ik ga zeker mee doen deze week.

    En ik ben zeer benieuwd naar je aankopen!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige stempel! kaartje is heel erg leuk geworden. liefs daan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig kaartje Anne-Marije!!
    Leuke stempel en een prachtige papierkeuze.
    Heel onverwachts, maar heel errug leuk om jou en je mams vandaag te zien op de KGK!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke kaart ik ga zeker weer proberen mee te doen hoor

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heey anne-marije
    wat een super leuke kaart weer:D:D
    ik ben benieuwd naar je aankopen hihi
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super kaart! Onwijs mooie kleuren combi1

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lieve kaart weer. Ik ben ook gek op die stempels !!
    groetjes Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke, vrolijke kaart.

    Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk en mooi kaartje weer Anne-Marije!
    Ik vind het leuk dat ik je in het echt heb gezien.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen