zondag 28 maart 2010

Vrolijk Pasen

Vandaag een DT-kaartje voor Digital Stamp Oasis.
Today a DT-card for Digital Stamp Oasis.



Deze leuke digi heet: Rebecca Rabbit with easter cart.
This nice digi calls: Rebecca Rabbit with easter cart.



Ik heb één van mijn nieuwste Grannies gebruikt, die mijn oma voor mij gemaakt heeft.
I've used one of my newest Grannies which my Grandma made for me.

De tekst Vrolijk Pasen heb ik op de computer gemaakt.
The sentiment Vrolijk Pasen (the Dutch saying for Happy Easter) is made on the computer.



-digistamp Rebecca Rabbit with easter cart from Digital Stamp Oasis coloured with Derwent Coloursoft pencils
-designpaper from Making Memories
-Nestabilities Large Classic Inverted Scalloped and Standard Circle Large
-flower punched with the Amazing punch from AVEC
-Granny fastened with 1 big brad
-ribbon
-Joy! bowmaker
-2 pearls
-sentiment made on the computer

Nog een fijne zondag!
Have a nice sunday!

18 opmerkingen:

  1. wouw wat een super leuk kaartje weer anne-marije
    erg leuk gedaan
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje, ik ben erg jaloers op je grannies, ze zijn super! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een super mooi kaartje is dit geworden.
    erg mooi.
    groetjes arina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw wat een leukerd !! meis en die grannie is Top leuk zo`n crea oma !!
    groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een lief kaartje Anne-marije! Prachtig!

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alweer zo'n leuk kaartje! Mooie kleurtjes en je hebt een hele toffe bloem gemaakt. Origineel!
    Groetjes, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje weer! Met zo'n mooi omabloemetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card!! I love the colors!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Adorable sweet card, sweet bunny and fab papers.
    luv
    debby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super schattig geworden! Hele leuke paaskaart :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje, deze paashaas mag wel even met zijn kar bij me komen ;)
    Groetjes
    Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat leuk! Die granny's zijn echt heel leuk op je kaartjes, ook hier :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is so cute Anne-Marije. I love how you colored the bunny. Great sketch too and love how the flower matches the designer paper!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Weer een heel mooi kaartje gemaakt, in mijn lievelingskleuren. Het gehaakt bloemetje doet me altijd aan je grootmoeder denken, al ken ik ze niet persoonlijk.
    groetjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Thаnks for sharing yοur info. I tгuly appгeciate your еfforts and
    I аm waiting for your further wгite ups thаnk you once again.


    Αlso ѵisit my wеblog: skin lightening products

    BeantwoordenVerwijderen