woensdag 31 maart 2010

dank jullie wel!

Ik ben er weer. De laatste 3 berichtjes had ik ingepland, dus ik was verder niet op blogs.

Vandaag heb ik mijn laatste toets gemaakt en nu is mijn toetsweek weer voorbij. Gelukkig! Ik was het zo zat al dat leren. Vanaf nu is het weer tijd voor de leuke dingen in plaats van hele dagen toetsen maken en aan mijn bureau zitten leren!

Ondanks alles is het toch goed gegaan met het maken van de toetsen. Ik wilde persé al mijn toetsen maken en dat is gelukt.
Maandag was het een hele trieste en rare dag. Ik had mijn mondeling Frans verzet naar 's ochtends vroeg. Na mijn mondeling zijn we gelijk doorgegaan naar Amsterdam voor de begrafenis. Het was heel erg druk. Mijn oom was leraar, dus van zijn school waren er 2 bussen met leerlingen gekomen. Het was een mooi afscheid, maar erg moeilijk. Het is nog steeds onwerkelijk voor ons allemaal.

Ik wil jullie bedanken voor alle superlieve woorden via de mail en op mijn blog. Het heeft me heel erg goed gedaan en geholpen deze moeilijke week door te komen. Dank jullie wel! Ik vind het zo lief van jullie allemaal.

Nu snel verder met een kaart...

10 opmerkingen:

  1. Hee Anne-Marije!
    Wat fijn dat je toch alle toetsen hebt kunnen maken.
    En kan het mij best voor stellen dat het maandag een super moeilijke dag was.
    Maar je hebt wel alles even gedaan!
    Kan je nu even bij komen;) en alles verwerken.

    Veel liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,

    Fijn dat je toetsen toch ondanks alles goed zijn gegaan en dat je alles heb kunnen maken !!
    Ben blij dat het een mooi afscheid was, en het verwerken daar moet je de tijd voor nemen !!

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He meis, dus je heb een niet zo leuke tijd achter de rug. Dat heb ik niet gelezen, oeps.. Nou je toetsen zijn in ieder geval gemaakt en ik hoop dat je het verlies goed kan verwerken. Nog veel sterkte en duimen dat de uitslag van de toetsen super is. xxx daan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alsnog veel sterkte en ik hoop dat je toetsresultaten ook goed zullen zijn!

    Groetjes Cheryl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu kan je je stilaan gaan ontspannen. Ik duim voor jouw dat je resultaten goed zijn. En neem gerust je tijd om alles een plaatske te geven.
    Dikke knuffel
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je toetsen nu achter de rug zijn, hopelijk heb je ook mooie resultaten straks.

    Ik snap dat het een dubbele dag voor je is geweest. Neem maar alle tijd om het te verwerken en het een plek te geven. Voor rouwen staat geen tijd.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat goed dat je toch al je toetsen hebt gemaakt! Ik heb echt bewondering voor je hoor! Petje af!

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Anne-Marije,

    ik ben zo blij te horen dat je erin geslaagd bent al je toetsen af te maken, neem nu maar wat tijd voor jezelf want het zal vast niet gemakkelijk voor je geweest zijn.

    Vele groetjes,

    Lins x

    ps stuur je me even je adres op, als je wil?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Verwerken van het verlies van een dierbare kost tijd soms veel tijd neem die tijd meis want anders krijg je er toch wel last van
    toch fijn dat het een mooi afscheid was is toch een troost al maakt het verdriet er niet minder om
    fijn dat je ondanks alles toch je toetsen hebt kunnen maken
    en nu hopen op een goede uitslag
    sterkte meis Groetjes cora

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker hoor dat je nu klaar bent met je toetsen.
    Heel veel sterkte de komende tijd.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen