zondag 14 maart 2010

beursaankopen en meer...

Gisteren ben ik samen met mijn moeder naar de Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen geweest in Den Bosch. Het was erg druk, maar wel gezellig. Natuurlijk heb ik het één en ander gekocht. Ik ben als eerste naar de kramen met enveloppen, kaartenzakjes en karton geweest, omdat ik namelijk wel eens meegemaakt heb dat het 's middags allemaal op was. Ik had na een half uur dus al een lamme arm van mijn zware tas! Daarna ben ik gewoon alle kramen langs geweest op zoek naar leuke spulletjes.

Zoals beloofd een foto van mijn beurs aankopen:



Ook heb ik nog een aantal bloggers ontmoet. Bernadet stond toevallig naast mij bij een kraam te kijken. Jacqueline was aan helpen bij de kraam van Kreateja, dus die heb ik ook even gedag gezegd. Met Christa had ik afgesproken om haar te ontmoeten bij de ingang, zodat we elkaar eindelijk eens in het echt zouden zien.
Christa had voor mij alvast een cadeautje voor mijn verjaardag (op 6 april) meegenomen. Het zijn Kaboutermannekes, Belgische koekjes uit de streek waar zij woont. Ik vind het echt superlief van je Christa dat je dat gedaan hebt. Dank je wel!!



Na de beurs ben ik met mijn ouders en broertje nog even in het centrum van Den Bosch geweest en hebben we nog een lekkere Bossche Bol gegeten!
Toen ik 's avonds thuiskwam lag er een pakje van Create4fun op de mat. Het was mijn Penny Black bestelling die ik laatst besteld had. Zoals je op de foto kunt zien heb ik er weer heel veel leuke stempels bij.



Vandaag ben ik bij mijn opa en oma geweest voor de 80ste verjaardag van opa. Mijn oma heeft een hele berg Grannies voor mij gehaakt. Dit zullen voorlopig even de laatste zijn, want oma wordt donderdag geopereerd aan haar pols. Over een paar maanden volgt de volgende pols. In die tijd kan en mag ze natuurlijk niet haken. Wat lief van oma dat ze dat voor mij heeft gedaan. Ik ga deze week een mooie kaart voor haar maken.



Zoals jullie hebben kunnen zien heb ik er weer aardig wat nieuwe spulletjes bij. Nu alleen nog even tijd om er wat moois van te maken!

Yesterday I went to a hobbyfair in Den Bosch. I've bought a lot of nice stuff. You can see it on the photos. The cookies are a present from my blogfriend Christa. She gave it to me for my birthday on the 6th of April! My grandmother has crochet a lot of Grannies for me. I'm a very happy girl now!

22 opmerkingen:

  1. Wat heb jij een berg leuke spulletjes erbij zeg. Geweldig gewoon en wat lief van je oma dat ze voor je heeft zitten haken.
    Wens je oma maar veel sterkte voor de operaties.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke spullen heb je gekocht. Erg lief van je oma om nog wat grannies voor je te haken voordat ze geopereerd wordt. Wens haar maar veel sterkte. Ze zal het wel jammer vinden dat ze dan een tijd niet meer kan haken.
    Groetjes, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw prachtige spullen Anne-Marije!
    En ik vind die gehaakte bloemen wel erg mooi!

    Wel erg lief van je oma dat ze nog wat bloemen heeft gehaakt voor je voor dat ze geopereerd wordt.

    Liefs ida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nou geweldig joh! je aankopen. ben vooral verliefd op je hoeveelheid nieuwe stempels haha. dus heb je een keer zin wat afdrukjes te ruilen: gezellig ;) (hahah) op mijn site staat rechts welke stempels ik allemaal heb. als je op een link drukt. en dat zijn weer andere dan ik... dus ach.. misschien als je een keer tijd heb.

    en de roosjes van oma: super hoor! leuk dat ze het voor je doet! een lieve oma dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waaw wat heb jij een berg leuke dingen gekocht, geniet er maar van! Ik ben benieuwd naar al je nieuwe creaties ;-)

    Groetjes

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke aankopen heb je gedaan leuk zo'n gezellig dagje uit.En wat een schat van een oma heb je, wij hebben er ook 1 ze kwam terug uit Portugal met wel een stuk of 90 gehaakte bloemetjes...lief he

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ben jij verwend zeg!! Heel lief vanje oma hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zozo, je hebt goed je best gedaan in Den Bosch. Ook ik had een heleboel leuke dingen gekocht. Ik heb geen stempels gekocht, kom er bijna in om! En er zijn tegenwoordig zulke leuke digi's! Ben vandaag ook lekker bezig geweest met mijn nieuwe spulletjes.
    En wat een schat van een oma heb jij! Zal het ook eens lief vragen aan mijn schoonmoeder, voor als ze eens niets te doen heeft:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke spulletjes dat je hebt gekocht!
    En wat leuk van je oma dat ze die bloemetjes voor je heeft gemaakt ;)
    Veel plezier met al je leuke spulletjes!
    Die stempels zijn ook weer heel leuk en schattig
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke aankopen, Anne-Marije! En zo te horen had je ook een hele fijne dag! Helaas heb ik je gisteren niet ontmoet. Ik was er namelijk ook. :P
    Knuffels,
    Karen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie dingen heb je gekocht!
    Nog van harte gefeliciteerd met je opa!
    Wat lekker veel grannies heb je er weer bij en zo mooi gefotografeerd ook!
    Veel sterkte voor je oma!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou meid jij hebt mooie aankopen gedaan! En beterschap en sterkte voor je oma!!Ik hoop dat haar pols helemaal goed komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat heb je een boel gekocht ik ben benieuwt naar je creaties hoor.en je bent lekker verwent
    wens je Oma maar sterkte

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie dingen heb je erbij zeg! Nu weer snel aan de knutsel, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. geweldig leuke spullen heb je gekocht Anne-Marije!!
    Hihi ik kan me helemaal voorstellen dat je al gauw een lamme arm had;).
    Superlief van je oma dat ze granny's voor je gehaakt heeft:D Hopelijk is ze snel weer opgeknapt na de operatie's aan haar polsen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie spulletjes heb je gekocht wat zal je daar weer mooie creaties mee maken. En wat lief van je oma dat ze weer een voorraadje grannies heeft gehaakt voor je,

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hej hej, volgende keer een stagiair mee om je te helpen sjouwen! HiHi.
    Jij hebt wel een super weekend gehad zeg; en wat een lieve oma!!
    Heel veel plezier met al je nieuwe dingen en we zullen binnenkort het resultaat vast wel weer mogen bewonderen.

    Groetjes van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wauw wat een super toffe nieuwe spullen heb jij het weekend gescoord zeg! Echt gaaf! En wat super lief van je oma dat ze weer een nieuw voorraadje grannies voor je heeft gehaakt. Een heel teamwork in jouw famiie!

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hey Anne-marij
    ik zag dat je de challenge hebt gewonnen bij de karens doodles gefeliciteerd meid super

    xxxx Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie aankopen heb je gedaan ik ben vrijdags naar de beurs geweest maar wat vliegt je geld eruit daar hihi. Idd erg lief van je oma.
    Groetjes
    Daantje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik weet niet of je het al gezien hebt, maar jij bent de winnares geworden bij Karen's Doodles Challenge blog.
    Geweldige prijs heb je ermee gewonnen Anne-Marije.
    Van harte proficiat !!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke spulletjes zeg. Ik had ook teveel gekocht. Maar dus enveloppen vergeten te kopen. Jij niet zo te zien? Waren ze erg goedkoop?

    Groetjes,
    Katja

    BeantwoordenVerwijderen