zondag 26 september 2010

Een dagje Hellevoetsluis

Gisteren ben ik een dagje naar Hellevoetsluis geweest. Mijn ouders moesten ons oude huis schoonmaken en de tuin doen, want vrijdag is de overdracht.
Ik ben afgezet bij Gunter Creatief, zodat ik even lekker kon shoppen...
O, wat had ik dat gemist! Ik kwam eerst elke week wel even bij Trijnie om iets te kopen en een gezellig praatje te maken. Hier in Olst is helemaal geen leuke hobbywinkel en alleen maar via internet bestellen is toch niet zo leuk! Ik ben wel anderhalf uur binnen geweest en heb alles bewonderd en heb natuurlijk ook nog wat gekocht...














Mijn voorraad cardstock was bijna op, dus heb ik aardig wat vellen Papicolor en ColorCore gekocht. Doezelaars en terpentine gaan bij mij ook altijd erg hard, dus daar heb ik ook wat van ingeslagen.














Natuurlijk kon ik het niet laten om weer wat scrappapier te kopen. Ik had nog wel 'wat' maar het is zo leuk om iets nieuws uit te zoeken... Deze vellen zijn van Basic Grey en ze zijn dubbelzijdig bedrukt. Ze zijn heel erg mooi. Leuk voor een herfstkaart of een mannenkaart.














Trijnie had ook de leuke blokken van Eline Pellinkhof. Dat papier gebruik ik graag. Je kunt het zo leuk combineren.














Na mijn bezoekje aan Trijnie, waar ik bijna met tranen in mijn ogen weer wegging (want het zal wel heel lang duren voordat ik er weer kom) ben ik naar ons lege huis gelopen. Ik heb nog even geholpen met schoonmaken en heb afscheid genomen van ons huis, waar ik 18 jaar gewoond heb. Daarna zijn we naar Spijkenisse gereden om mijn opa en oma (van de Grannies) te bezoeken. Gelukkig kwamen we langs Het Plateau, waar Doe@Ding zit. Toen bedacht ik vanaf de achterbank dat ik nog wat stempels nodig had. Mijn vader was zo lief om er even heen te rijden. Ik was eerst van plan ze via internet te bestellen, maar nu heb ik lekker geen verzendkosten. Ik had maar 10 minuten, maar wist precies wat ik wilde. Deze vier lieve kerststempels moest ik echt hebben...














Toen we bij opa en oma kwamen stond er een doosje met Grannies voor mij klaar. Oma was weer lekker bezig geweest en heeft 94 Grannies gehaakt in verschillende kleuren en patronen.














Ook had ze nog 17 Christmas Grannies (sterren) gehaakt. Die kan ik goed gebruiken voor de kerstkaarten.














Zoals jullie zien heb ik er weer een voorraad spullen bij. Ik had ook bijna niets meer, HaHa. Gelukkig is mijn hobbyzolder groot genoeg en heb ik nog wel een plaatsje over... ;-)

Het was een geweldig leuke dag!

8 opmerkingen:

  1. Wat gaaf zeg,hele leuke spulletjes.
    Enne je Granny's zijn ook helemaal top.
    gr Anja;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wouw anne-marije wat een super leuke spullen heb je gekocht zeg echt geweldig en je grannies zien er ook echt super uit
    ben benieuwd wat voor moois daar weer mee gemaakt wordt
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooo wauwwww! Anne-marije wat een super spulletjes, en ik heb laatst ook geprobeerd om te haken van die bloementjes want ik vind ze zooo mooi, maar helaas kan ik het niet!

    Maar echt prachtige spullen en leuke stempels.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke spullen heb je gekocht, super leuke stempels.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie aankopen heb je gedaan, als ik trijnie een keer de groeten van je moet doen, hoor ik het wel van je!!

    gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke spulletjes heb je gekocht! Papier kun je nooit genoeg hebben. Je oma heeft inderdaad weer mooie grannies gehaakt.

    -xxx- Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker zeg, ik ben vorige week ook nog bij trijnie geweest en is altijd leuk winkelen daar! en nog langs doe a ding mazzal had jij zeg ;)

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een gave spulle heb je gekocht zeg.
    en ja er is in jou omgeving nu helemaal geen hobby winkeltjes.net zo als bij mij dus, leve het internet

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen