zondag 12 september 2010

hobby-attic part 2

Het uitpakken van de dozen...
Unpacking the boxes...



Vanochtend ben ik begonnen met het uitpakken van de 18 dozen op mijn hobbyzolder. Het is een hele klus, want alle dozen helemaal zitten helemaal vol. Met het inpakken heb ik echt elk klein gaatje opgevuld.
This morning I started with the unpacking of the 18 boxes at my hobby-attic. It's a lot of work, because the boxes are overloaded. I used every little gap with the packing.



Omdat ik nu meer ruimte heb wil ik alle spullen anders neer gaan zetten... Hoe ik dat precies ga doen weet ik nog niet. Ik hoop dat ik genoeg kastruimte heb, ehm...
Because I have more space now I want to set all the stuff at an other place. I don't know how I'm going to do that. I hope that I've got enough space in the cabinets, ehm...



Ik heb nu bijna alle dozen leeg. De hele zolder staat nu vol met kleine potjes, papier, doosjes, enz. Straks komt deel 3: Het inrichten van de kasten.
I nearly have all the boxes empty. The whole attic is full with little pots, paper, boxes, etc now. Soon part 3: Setting the cabinets.

Tot zo!
See you later!

7 opmerkingen:

  1. Hallo Anne-Marije,

    joepie, jij bent aan het leuke deel gekomen, je gerief nog eens allemaal door je handen laten gaan en nu eindelijk eens kunnen uitstallen gelijk jij het wilt hebben, maar oh zo een werkje nog hé, hihi.

    ps, met mijn veel verbeelding, dacht ik dat op uw laatste foto in de bak rechtonder op de foto een dikke spin zat LOL.

    groetjes, jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha dat is leuk zeg! alle dozen leeg, nu kijken waar alles moet staan enzo. heerlijk is dat!

    Veel succes.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd met je nieuwe woning meis
    je hebt een schitterende zolderkamer
    veel plezier met alles op zijn plekje zetten
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het uitpakken en het inrichten is toch het leukste werk. Succes ermee. Bedankt voor je mailtje.

    Groetjes van Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw je bent goed bezig zeg. heerlijk zo'n eigen grote freubel ruimte!

    Veel succes bij het inruimen van je kasten.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een werkje 18 verhuisdozen hihi
    ziet er wel erg gezellig uit zo lekker tussen alle freubelspullen hihi
    ben benieuwd naar het eind resultaat hihi
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. pfff wat een werk... maar daarna heb je ook wel een super hobbyruimte mazzelaar!!

    BeantwoordenVerwijderen