maandag 20 september 2010

Karen's Doodles uitdaging 28

Gisteren heb ik de hele dag afdrukjes gekleurd aan de tafel op mijn zolder. 's Avonds heb ik de afdrukjes verwerkt door er kaarten van te maken. Deze kaart heb ik gemaakt voor uitdaging 28 van het Nederlandse challengeblog van Karen's Doodles.
Yesterday I coloured the whole day stamped images on the table at my attic. In the evening I've made cards with them. I've made this card for challenge 28 of the Netherlands challengeblog of Karen's Doodles.



De uitdaging van deze week is: Alles mag. Dat is natuurlijk altijd leuk en makkelijk...
The challenge of this week is Anything goes. That's always nice and easy...



Ik heb de digi Love me Forever gebruikt. Het was echt superleuk om deze digi te kleuren. Ik heb met 5 verschillende kleuren gewerkt om het mooiste schaduweffect te maken. Je kunt ook schaduw maken door te kleuren met 1 potlood, maar met meerdere potloden wordt het gewoon mooier, vind ik. Ik heb eerst de gehele giraffen gekleurd met Lichen Green (C500), daarna bijna de hele giraffen nog een keer gekleurd, maar dan met potlood C590, Ochre. Ik vind alleen Ochre een beetje te fel en een onnatuurlijke kleur voor een giraffe, vandaar eerst de wat groene laag. Na het Ochre heb ik met C550, Ginger wat vlekken gemaakt bij de buikjes en de poten. De vlekken van de giraffen heb ik eerst met C520, Dark Brown gekleurd en daarna schaduw gemaakt met C640, Brown Black.
I've used the digi Love me Forever. It was so funny to colour this digi. I've worked with 5 different pencils to get the most beautiful shadow-effect. You can also make shadow with 1 pencil, but with more pencils it will be more beautiful, I think. First I've coloured the whole giraffes with Lichen Green (C500), after that I've coloured the whole giraffes again, but than with C590, Ochre. I think only Ochre is too bright and a unnatural colour for giraffes, that's why I've first coloured them with a green layer. After the Ochre I've made some soils on the bellies and legs with C550, Ginger. De soils of the giraffes are done with C520, Dark Brown and for the shadow I've used C640, Brown Black.



Derwent Coloursoft pencils: C120-C130-C180-C340-C410-C450-C500-C520-C530-C550-C570-C590-C640

Het houten hartje heb ik vorig jaar eens gekocht bij Action. Het scrappapier is van Cosmo Cricket.
I've bought the wooden heart some time ago at Action. The designpaper is from Cosmo Cricket.



-digistamp Love me Forever van Karen's Doodles ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden
-scrappapier van Cosmo Cricket
-Papicolor cardstock
-Nestabilities Large Deckled Rectangles en Small Deckled Rectangles
-houten hart
-Mulberry flower
-tekststempel van Bild Malarnas

Nog een fijne avond!
Have a nice evening!

19 opmerkingen:

  1. wouw schitterend kaatje anne-marije
    echt geweldig
    en wta ben je daar lekker aan het kleuren zeg hihi
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart Anne-Marije!!
    Leuk dat je meedoet bij Karen's Doodles NL!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een grappige stempel en een prachtige kaart.
    Leuk om je zo te zien zitten op je kamertje.
    Heerlijk genieten maar!
    groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart. Je hebt de giraffen prachtig ingekleurd. Fijn dat je meedoet met Karen's Doodles NL.
    Groetjes Greet (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart hoor, je hebt de giraffen erg mooi gekleurd en die nestabilities zijn ook erg mooi. Als je ze bij iemand op een kaart ziet denk je altijd, die wil ik ook nog wel eens. leuk dat je meedoet met karens Doodles, groetjes marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart en de giraffen zijn om op te eten!
    Wat een heerlijke ruimte heb je nu zeg!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje!
    Ik ben direct ook volger geworden!
    Want je maakt super mooie kaarten!
    Nog veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Anne-Marije, heerlijk he knutselen!

    In mijn vrije uurtjes ben ik er ook bezig hoor.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super mooi kaartje meis en wat zit je daar heerlijk op die knutselzolder lijkt me zo lekker ruimte want dat hebben wij scrappers nodig he

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Очень красиво. Жирафы такие миленькие!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie kaart geworden ook prachtig papier.Bedankt voor het meedoen met Karens Doodles NL

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh this is wonderful Anne-Marije.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is ie leuk AnneMarije! Geweldig dat je meedoet met Karens Doodles NL!

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lief kaartje, erg mooi hart en de tekst is ook erg leuk en toepasselijk.

    Liefs, Karen's Doodles NL!

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  15. meid je kaart is super
    leuk dat je weer meedoet
    liefs anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kaartje! Leuk dat je meedoet met de challenge.
    Liefs,
    Mariska - DT KD

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een knap kaartje Anne-Marije, je bent goed geïnstalleerd op je zolderkamer ;-)

    Groetjes,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen