zaterdag 11 september 2010

I'm moved! / hobby-attic part 1

Zo, vanaf 08-09-2010 ben ik officieel inwoner van Olst ;-)... De verhuizing is goed en snel verlopen. De verhuizers kwamen om 8 uur en waren om half 3 al klaar. De verhuizers hebben ook de meubels weer gemonteerd, dus dat hoefden we zelf niet te doen. We hebben al meer dan 100 lege dozen, maar er staan er ook nog heel veel die nog uitgepakt moeten worden... genoeg te doen dus! Ik heb mijn kamer al ingericht, alleen daarvoor had ik al 12 dozen! Alle slaapkamers zijn klaar, nu 'alleen' de keuken, de woonkamer en de zolder nog... Alleen al op mijn deel van de zolder staan 18 dozen die bomvol zitten met mijn hobbyspullen.
So, from the 8th of September 2010 I'm a official citizen of Olst ;-)... The removal has been going quickly and well. The movers were here at 8 o'clock and were ready at half past 2. The movers have also assembled the furnitures, so we haven't do that by ourselves. We've more than 100 empty boxes now, but there are very many ones which have to be unpacked... so, enough work to do! I've set my own room, only for that I had 12 boxes! All the sleepingrooms are set, now 'only' the kitchen, the living room and the attic... Only at my part of the attic there are 18 boxes which are crowded with my hobbystuff.

Om jullie op de hoogte te houden van de gebeurtenissen op mijn hobbyzolder ga ik een soort vervolg-verhaal maken ;-). Vandaag deel 1: Het schoonmaken van de kasten.
To notify you about the events at my hobby-attic I'm going to make a sort of serie ;-). Today part 1: Cleaning the cabinets.







Zoals jullie kunnen zien staat het nog helemaal vol met spullen. De tafel met de 4 stoelen, de lampen en het vinyl zijn nieuw, de kasten had ik al, maar nu kan alles ruim staan.
So as you can see it's full with stuff. The table with the 4 chairs, the lights and the flooring are new, I already had the cabinets, but now they can stand widely.

Morgen ga ik de dozen uitpakken, daar zal ik ook foto's van maken. Kunnen jullie zien hoeveel spullen ik heb. Ook ga ik gelijk wat leuke dingetjes uitzoeken voor een candy.... Ik ben er met het inpakken achtergekomen dat ik wel heel veel papier, embellishments, enzo heb...
Tomorrow I'm going to unpack the boxes, I'll make some pictures of that. Than you can see how much stuff I have. I'm also going to search some nice things for a candy....When I was packing the boxes I concluded that I have many papers and embellishment and stuff like that...

Ik heb nog een leuk nieuwtje...
I've got a nice thing to tell...

Ik heb sinds 6 september een baan! Ik werk voor 4 dagen in de week bij Action. Op dit moment ben ik nog aan het inwerken in Zwolle, maar vanaf 20 september mag ik gaan helpen met het inrichten van de nieuwe Action in Olst. Daar ga ik dus echt werken. Het is maar 5 minuutjes fietsen vanaf ons huis. Ik ben me nog aan het oriënteren voor een vervolgopleiding. Dit jaar ga ik lekker werken en voorbereidingen treffen voor de AnMaCreatief webshop, want dat is toch echt mijn grote droom, een eigen hobby(web)winkel...
I've got a job since the 6th of September! I'm working for 4 days at Action. At the moment I'm working at Zwolle, but from the 20th of September I'm going to help with the setting of the new Action at Olst. That's the place where I'm really going to work. It's 5 minutes cycling from our home. I'm still orientating for a study. This year I'm going to work and make the prepare for the AnMaCreatief webshop, because that's my big dream, an own hobby(web)shop...


Morgen ben ik terug met deel 2...
Tomorrow I'll be back with part 2...

16 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk dat de verhuizing zo vlot verlopen is! Je krijgt een prachtige hobbyzolder!! En wat heerlijk dat je zoveel plannen hebt, ik hoop dat alles met veel plezier gaat lukken!
    Succes met uitpakken en schoonmaken...

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk ... een eigen webshop! Super hoor dat je dat aan durft. Ook leuk dat je je verhaal zo leuk op de foto zeg, kunnen we weer allemaal meegenieten! Heel veel geluk in Olst met je fam.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zeg zo die foto's en wat heerlijk om te horen dat alles zo goed is verlopen en dat je terug bent! en wat leuk over je webwinkel, ik wist het alwel, maar goed!

    En wat leuk van je baan, ik ben altijd erg blij met de action! haha!

    Liefs Ida
    PS ik wacht op je volgende bericht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, grootse plannen!!! En wat een heerlijke plek heb je nu voor jezelf. Pak alles maar snel uit, dan kun je weer als vanouds aan de slag.;o)

    Groetjes, Anette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Genietze, de ruimte is eindeloos leuk...heel veel succes met al je leuks.

    Warme groetjes,
    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Good to read that things are coming along so well. I am so happy for you that you have your own hobby room!
    And congrats on the job!! Best of luck with the webstore, I am sure you will succeed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Anne-Marije,

    Wauw wat een grote knutselzolder, geniet er maar van en succes met uw baantje bij de Action.

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig zeg,
    En wat een ruimte.Wil je heel veel succes wensen met je baan.En natuurlijk met je nwe kamer.
    GR Anja;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi,

    zo zeg, dat ziet er nu al hartstikke mooi uit!! Kan je nagaan als straks al je spulletjes er staan, een heerlijke plek om je ding te doen.... geweldig!!! Heel veel succes én plezier met alles uitpakken en een plekje geven, heel leuk dat je er foto's van maak zodat we het kunnen volgen!

    gr. arjette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een schitterende zolder heb je joh, ik wens je heel veel knutsel plezier daar.
    En gefeliciteerd met je baan.
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik ben benieuwd naar het vervolg!

    proficiat met je job!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Welcome in jullie nieuwe huis. Wij (astrid en ik) zijn best wel een beetje jaloers om te zien hoe mooie zolder ruimte je hebt gekregen om daar lekker te kunnen knutselen.
    Veel plezier ermee. Ook bij Astrid is een kerstcandy te verdienen.
    Groetjes Brenda en Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Proficiat met je baan! Lijkt mij ideaal zo kort bij huis.
    Je hobbykamer ziet er erg leuk uit. Zoveel licht! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat. :) Nog veel plezier met inrichten.

    -xxx- Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wouw wat en gafe grote (hobby) zolder
    echt geweldig ben erg benieuwd straks naar de indeling als hij helemaal af is hihi
    en nog gefeliciteerd met je nieuwe baan bij de action
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een heerlijke ruimte!! Succes met je nieuwe baan.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijn dat de verhuizing zo voorspoedig is verlopen. Wat een boel ruimte zeg, heerlijk om zo weer al je spulletjes een eigen plekje te geven :-)

    Hoewel je het na doos 5 wel zat zal zijn ;-)

    Wat gaaf zeg dat je een baantje hebt gekregen bij de Action. (kijk maar uit dat je niet al je verdiende geld gelijk weer uitgeeft aan al die leuke freubel goodies daar ;-) )

    Heel veel succes!

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen