woensdag 22 september 2010

Thinking of You

He, he... wat een vermoeiende dag vandaag! Ik ben nu aan het werk in de nieuwe Action in Olst. Op 30 september is de opening, dus we zijn nu druk bezig met het inruimen van de winkel. Het is wel heel leuk en gezellig om te doen, maar het is wel heel zwaar en vermoeiend werk. Echt al mijn spieren doen nu zeer. Nog 2 daagjes en dan is het weer weekend, haha.
He, he, what a tiresome day today! I'm hard working at the new Action at Olst now. The shop will open at the 30th of September. Now we are busy with setting all the stuff in the shop. It's just funny and pretty to do, but it's really hard and tiresome work. All my muscles are painfull now. Just 2 days untill the weekend, LOL.



Gisteravond heb ik dit kaartje gemaakt voor iemand die zich niet zo goed voelt op het moment. Ik las op haar blog dat ze zich erg ziek voelt na alle nare behandelingen die ze heeft gehad. Toen ik dat las dacht ik: 'laat ik eens een kaartje voor haar maken om te laten weten dat ik veel aan haar denk'. Ik heb dus deze kaart speciaal voor haar gemaakt. Ik zeg nog niet wie, want ik moet de kaart nog versturen... ;-)
Yesterday evening I've made a card for someone who isn't feeling so well at the moment. I read on her blog that she is feeling ill after all the treatments she gets. When I was reading that I thought: 'I'm going to make a card for her to let her know that I'm thinking of her'. So I've made this card especially for her. I'm not going to tell who, because I haven't post the card yet... ;-)



Derwent Coloursoft potloden: C060-C120-C180-C340-C530-C580-C600-C630-C650-C670-C680-C690-C710

Het schattige beertjesstempel is van Penny Johnson. Het is wel een lastig plaatje om te kleuren, omdat het maar 1 kleur is...
The cute bear-stamp is from Penny Johnson. It was a difficult image to colour, because it's just 1 colour.

Het tekststempeltje heb ik vorig jaar op de beurs in Den Bosch gekocht. Het is een vrij groot stempel, maar ik vind het toch wel een leuk tekstkaartje geworden zo...
I've bought the textstamp last year at the market at Den Bosch. It's a quite big stamp, but I just like this textcard.



-stempel Penny Johnson ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden
-scrappapier van Cosmo Cricket
-Nestabilities Large Deckled Rectangles en Small Deckled Rectangles
-1 Prima flower vastgezet met 1 mega brad
-lintje
-teksstempel
-Distress inkt Walnut Stain

Nog een fijne avond!
Have a nice evening!

13 opmerkingen:

  1. wat een lief kaartje en een lief gebaar

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat lief van je!! Een heel mooi kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi en lief kaartje,zal de ontvanger wel blij mee zijn,

    Greetzz Susanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi lief kaartje en wat lief dat je zo'n mooi kaartje stuurt! Ik weet uit ervaring dat het zoveel betekent elk kaartje dat je dan krijgt!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. werk'lijkheid lief Mooi Kaartje heb JE gemaakt Groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful, adorable card Anne-Marije.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi gebaar, je hebt toch ook zo'n warm hartje jij hé.
    Succes met je job in de action.
    Liefs
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel lief van je om haar een kaart te sturen.
    Ze zal vast blij zijn met zo`n mooie kaart.
    groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anne-Marije,

    Vanmiddag lag dit kaartje in mijn brievenbus. Ik vind hem erg mooi en erg lief van je om deze kaart speciaal voor mij te maken. Inderdaad geeft een kaartje mij nu veel steun bij het bestralen. Erg fijn dat je aan mij denkt. En je hebt het al zo druk. ;-)
    Vanmiddag nog en dan ga ik de laatste week in van het bestralen. Ik ben nu echt aan het aftellen. Nog 5x. Fijn weekend.

    Lieve groetjes van Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wouw schitterend kaartje Anne-Marije
    erg leuk gedaan
    daar zal die persoon erg blij mee zijn
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen