zondag 12 september 2010

hobby-attic: The result!

Het eindresultaat van mijn hobbyzolder...
The result from my hobby-attic...



Eindelijk heb ik alles een plekje gegeven. Alle kasten zitten vol. Ik heb alles zo ingedeeld dat ik overal makkelijk bij kan komen. De dingen die ik vaak gebruik staan in de boekenkast en de rest zit in het andere kastje.
Finally I've given everything a place. All the cabinets are full. I've set all the things in a easy way. The things which I use often are in the book-cabinet and the other things are in the other cabinet.



Nu heb ik alle spullen netjes bij elkaar. Papier in een kast, alle bloemen, lintjes, roosjes, Grannies in een kast, enz. In ons vorige huis had ik heel veel spullen op mijn eigen kamer liggen en was het altijd een rommeltje als ik bezig was.
Now I've all the things together. Papers in a cabinet, all the flowers, ribbon, roses and Grannies in a cabinet, etc. In our other home I had many stuff on my sleepingroom and it was always a mess when I was busy.



Ik heb nog heel veel ruimte over, maar dat houd ik voorlopig zo. Ik houd niet van te veel rommeltjes. Er moet tenslotte ook nog 'gewerkt' worden... ;-)
I've got many space left, but I'll hold that so. I don't like too much mess everywhere. There must be 'worked' here... ;-)



Ik ben echt heel blij met deze prachtige ruimte. Nu moet ik het nog zo netjes zien te houden...
I'm very happy with this beautiful space. Now I have to hold it so properly...

Morgen moet ik werken en ben ik pas half 8 weer thuis. Ik hoop dat ik 's avonds nog wel tijd heb om even wat te gaan knutselen. Ik heb de afgelopen weken wel wat afdrukjes gekleurd, dus de voorbereidende werkzaamheden zijn al gedaan.
Tomorrow I have to work and will be home at half past 7. I hope I can make some time to craft in the evening. In the last weeks I coloured some stamped-images, so the preparations are done.

Ik wil jullie bedanken voor alle leuke en lieve reacties op mijn vervolg-verhaal! Ook vind ik het heel leuk dat jullie aan mij gedacht hebben toen ik aan het verhuizen was.
I would say thanks for all the nice and lovely comments to my serie! I really appreciate it that you've thinked about me when I was busy with the moving.

24 opmerkingen:

  1. Hi Anne Marije, hunni this looks sooo spacious and tidy!! I bet you can't keep it this tidy for very long! LOL I wish I had this much space!
    Hugs
    Dawn x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, dit ziet er heel mooi uit zeg, ik mis alleen nog de "werkrommel", maar die zal er vast nog komen, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi,

    wat ziet dat er schitterend uit zeg!! Heerlijk zo'n plek voor jezelf, wat een ruimte!! Heel veel knutselplezier op je nieuwe stekkie!!!

    gr. Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Anne-Marije,

    supergezellig en dat nodigt uit om eraan te beginnen nu hé, hihi.
    Zet de zolder maar overhoop zou ik zeggen!

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet het er netjes uit! Je hebt een prachtige hobbyruimte, veel plezier in je nieuwe kamertje!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat was het genieten om te zien hoe je de hobbyzolder hebt ingericht en dat in zo`n korte tijd.
    Geniet er van meisje en heel veel knutsel plezier gewenst en nog gefeliciteerd met je baan.
    Het is fijn om je eigen geld te kunnen verdienen en weer heelijk uit te geven aan je hobby.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hello Anne-Marije, your place looks awesome!!! Can I come scrap with you, hehe! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat heb jij een geve hobby zolder meid
    en wat heb je een hoop werk verricht
    fijn dat je werk hebt. ik wens je veel succes
    met alles

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goh wat ziet dat er super goed uit zeg! dat wordt lekker knutselen en je hebt zo heerlijk veel plaats, meid ik stik van jaloezie! Maar het is je van harte gegund hoor:) Succes met je job!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wouw wat een geweldige hobbyruimte heb jij zeg
    echt geweldig met zoveel plek heerlijk
    ben benieuwd naar je nieuwe creaties die je hier zult maken
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat ziet dat er TOP uit heerlijk zo`n lekkere knutselruimte nou daar zullen mooie kaarten tevoorschijn komen

    veel plezier in je nieuwe hobbyruimte!!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dat heb je snel voor elkaar meis
    je hobbyruimte is prachtig ingericht
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super gewoon, en allemaal zo netjes en ordelijk en zo véééééééééééééééééél materiaal seg ,-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow en ik dacht dat ik verwend was wat plaats betreft!Geniet ervan meisje!Het proper houden zal nu wel makkelijk gaan!Veel plezier er mee en ben benieuwd wat voor moois hier zal uit komen!;-)
    Veel liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh lucky you to have such a nice creative space to work in!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een prachtige kamer, ik hoop dat je er heel veel knutselplezier in mag beleven. Ik zie de kaarten vanzelf wel weer verschijnen op je blog.
    Lieve groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wauw, wat een ruimte!! Mooi opgeruimd allemaal :) IK hoop ooit nog een eigen plek te krijgen ipv een klein bureautje haha. De dozen vd Jodenkoeken heb jij ook zie ik, handig zijn die hè! :-)

    Groetjes!
    Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wonderful space-you must be so excited!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ziet er super uit je hobbyzolder!! Dat gaat vast goed komen om weer mooie dingen te maken!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow Anne-Marije, I love your craft attic. Checked out the other posts too, you have sooooo much stuff. How fun!!
    Thanks so much for sharing your move with us, it's always so nice to see where other's "work" or I better say"play".

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hej hej,
    Wat een super~scrap~hemel heb je gemaakt!
    Hier wordt het heerlijk werken.
    Héél veel plezier ermee.

    Groetjes van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. looks like a wonderful 'happy place'!!!
    what fun!!!
    hugs & blessings!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Anne-Marije,

    wowie, wat een knappe hobbyzolder. Daar zou je gewoon zin van krijgen om te knutselen.
    Geniet er met volle teugen van!

    Dikke knuffel,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow zeg wat ziet het er geweldig uit...
    Jammer dat je weg bent uit hellevoetsluis, maar je gaat het daar zeker naar je zin hebben.

    Heel veel plezier op je nieuwe plekje.

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen