zondag 12 september 2010

hobby-attic part 3

Het inrichten van de kasten...
Setting the cabinets...



Zo, alle dozen zijn leeg, dus nu kan het inrichten beginnen!
So, all the boxes are empty, so now the setting can be started!



In dit kastje heb ik 12 mooie bakjes voor het scrappapier staan. Ik had er 6, maar ben zaterdag nog even naar Deventer geweest om er nog 6 te halen. Nu zijn de bovenste 2 vakken mooi gevuld. In de onderste 2 vakken staan ordners en tijdschriftcassettes.
In this cabinet I have 12 nice baskets for my designpaper. I had 6 ones, but Saturday I went to Deventer to buy 6 other ones. Now the 2 spaces on the top are filled. On the spaces on the downside I have some folders, etc.



De boekenkast stond eerst op mijn slaapkamer, maar ik wilde hem graag op zolder hebben om al mijn potjes en emmertjes met bloemen, lint en Grannies in te doen. Ook staat mijn Cuttlebug erin. In de laatjes onderin zitten mallen en stanzen voor de Cuttlebug. Er staan nog maar 3 cartridges voor de Cricut, maar dat zal snel veranderen. Ik heb er gisteren 2 besteld, dus die hoop ik deze week binnen te krijgen... ;-)
The bookcabinet was first on my sleepingroom, but I want to have it on my attic to put all my pots and buckets with flowers, ribbons and Grannies in it. The Cuttlebug is also in it. In the drawers on the downside are my shapes and folders for the Cuttlebug. There are 3 cartridges for the Cricut, but that will change soon. Yesterday I ordered 2, so I hope I'll receive them this week... ;-)



Op het bureau staat mijn Cricut. Ik kan niet wachten tot ik er weer iets mee kan doen...
On the desk is my Cricut. I can't wait to do something with it...

Het ziet er allemaal al opgeruimd uit, maar dit moet allemaal nog:
It's all looking cheerful, but all this things must be setted:



Ik ga weer verder...
I'm going to continue...

11 opmerkingen:

  1. Wat een werk allemaal, en ik kan me voorstellen dat je staat te popelen om weer wat te freubelen.

    gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anne-Marije,
    Meid wat ben je lekker bezig, en wat een heerlijke ruimte heb je voor je hobby. Ik wens je veel succes het komende jaar met je baan en het openen van je eigen winkeltje. Dat gaat je vast lukken,
    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhh Anne-Marije.
    Wat ben heerlijk bezig,wat een ruimte meis,wat ben je een bofkont dat jij die zolder mag hebben,voor hobby ruimte.
    Wat ziet het er al gezellig uit.
    hoop dat je vele gezellige knutsel uurtjes daar door mag brengen.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig dit, om nu ook 3de deel tezien, en woow wat een spulletjes heb je zeg! zal wel een keer bij je langs willen komen hihi! Om het ook eens allemaal in het echt te zien.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om het zo te zien en wat een spulletjes heb je, helemnaal super.
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi anne-marije

    Nou het gaat al aardig vorm krijgen daar aan de ander kant van Nederland. Je hebt echt een heerlijke zolder super joh nu kun je heerlijk aan de knutsel als alles op zijn plaats staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tja...ik denk dat er nog wat kasten bij moeten.;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi

    Dat ziet er al zeer gezellig uit
    ik kan me voorstellen dat je weer aan de gang wilt

    succes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het wordt heel mooi! Veel succes en plezier verder...

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen